Friday, February 12, 2010

macam hari raya..=)

pagi yg indah tanpa kelas..tp tetap kena bangun awal..
sbb..kena langsaikan duit rumah kontrak..padan muka pada diri aku sndr..sbb semalam xnak tido umah 23..bkn ape..aku sgt amat malas time tu..
cian huny kena g sorg2..sory bebeh~

pastu..g rumah kontrak..jumpe mbak tuti (kot)..nak mintak tlg dia carikan org untuk cat bilik2 kami..
aku g ngn debb..naik basikal..credit to boss n zaim..mekaseh korg!!
pastu..dgn senang hatinya..kami g makan kat KLV..brekpes la kunun...
n aku da tunai kan hajat..teh tarik KLV aku tu..sedapppp~~ tp manis..n bukan gelas besar..=(
n x lupe..roti canai tampal..sedap jugak..
kitorg je customer KLV pagi ni..haha..sbb org lain g kelas...ktorg je bujang senang..

balik2..jue ajak g umah jeya..sbb jeya ajak..ok..berjalan kakilah aku, faiqah n debb ke rumah jeya
jauh wooo...x tipu..penat gilak..
rumah tu dihuni jeya, thiru n balan..i tell u..gile syok umah diorg
besar..selesa..sejuk..cantik...tp..part tangga aku gayat...sikit lagi nak 90 degree...
tq sooo much pd jeya, thiru n balan..for a very warm welcome..=)
tq jugak pd jue n selly sbb masak nasik goreng n sandwich..kenyang aku..hehe
rasa cm hari raya...syokkk~~

makan2..gelak2..pinjam dvd..balik..jeya nak ajak makan ais kacang..
teringin gak aku..tp sbb da kenyang yg amat sgt..next time la ye jeya..=)
dalam kepanasan tengah hari tu..nasib baik hani bawak payung..
maka..berpayunglah kami balik umah..klau x..sure rentung mase ondaway tu..

--->>>ni ade adlh pmandangan dr top of our new mansion..
p/s: jeya ckp rumah ktorg tu mcm istana yg ade 14 princesses..haha..

kalau tengok betul2..perasan x mana TA??














bangunan baru kampus u.k.r.i.d.a??

2 comments:

Anonymous said...

tikah,pic tu ko amik ke,dari album ak?..hoho..tnya je,sbb ak rs ak ad gk pic spesen cmtu...

teeqah said...

haha..xla..ni kamera aku..salah..kamera fon aku..hehe..