Thursday, February 4, 2010

exam punya pasal


dear my dearie body..

aku taw ko x suke time exam..otak dan mata pun x suke..
tp diorg x pnah protes..nape ko x mcm diorg??
asal nak exam je..ko mesti wat hal..pura2 sakit la tu!!
ko ingt aku xtaw ke yg ko ngah berpura2?? huh~~
nape badan?? nape wat cmni kat aku..
aku taw ko cuak tahap urghhh bile nak exam...
tp..jgn la smpai jejas kan fokus si otak dan so mata..
cian diorg..diorg nak study...tp sbb ko..terpksa la diorg abes keje awal..
dan akhirnye...AKU yg terlentang tidooo~~
aku da minum air byk2..mcm ibu rina pesan..
kasi virus tu kembung..pastu..pop!! meletup..
tp..urinary bladder aku plak yg menderita..
dia plak yg nak meletup..huuu~~~

p/s: sempena musim exam ni..sy menyusun 10 jari (sy bkn polidaktili)..untuk mohon ampun maaf atas segala salah silap sy kpd anda semua..sy taw..sy ni over-talkative, over-reacted, over in everything..nnt sy ubah ok!! sy diam je pasni..=) <<

~~~malas nak makan ubat..malas nak g siloam..hahaha~~~

2 comments:

ameer said...

aku tk tahan bunyik virus meletop..
cmner teeqa bnyik die?
pop eh?hahahahahahahaha

teeqah said...

hah..pop!! expression muke..wat bunyi pop smabil mata bulat..hahaha..=p