Saturday, February 6, 2010

kawan..



satu petang..ngah aku belek2 fb yg berwajah baru ni..tibe2..chatbox aku berbunyi..
x sangka..selepas hmpir 2 taun x contact..akhirnya..dia dtg tiba2..

dulu..ktorg kawan..agak rapat..tp tu masa form 4..hingusan lagi..
pastu..masa form 5..dia ade boipren..ktorg start renggang..xtaw la nape
die slalu ngn kawan sekelas die..aku ni compound-mate die..
bilik ktorg depan2..ktorg jarang ckp..apetah lg nak sembang2 mesra2 gelak2 cm dulu..

aku n kwn2 lain..start mengumpat sal dia..jahat kan ktorg..
mcm2 nama gelaran kitorg bg kat dia..
ktorg kata..yela...dia org kl..kte org kmpung..mane nak sama..
die cantik..sbb tu ade boipren..ktorg..sape nak..
dia nak kawan org yg glemer cm die je..
ktorg boikot dia..mase tu..suasana compound ktorg tu..agak dingin..
nak celebrate birthday pun..cm x best je..tp tetap celebrate..=)

skang aku sedar..betapa childish nye ktorg dulu..
mungkin ktoeg jeleous..mungkin ktorg menyampah..
org kl ke..org timur ke..same je..yg penting..cara kite bawak diri..
tp..dia sbnrnye..kwn yg baik..tp..sbb hati ni lebih d pengaruhi perangai jahat..
ktorg x pasan sume tu..kesian dia..

lepas chat ngn dia..aku sedar..she still my old friend..never change~~
n it makes me missing my school life so much..n missing her so badly..

kepada kamoo...aku mintak maaf atas ape yg aku dan kwn2 lain da buat kat ko slame ni..
ktorg terlalu ikot kn hati..dan berfikir mcm budak2..x matang..
we're still friend rite~~ (^0^)V


~~~nak balik zaman MRSM..tp xmau SPM~~~

No comments: