Friday, February 19, 2010

end of the beginning~~

sem 1 is just da beginning towards the better future in u.k.r.i.d.a...hope so la kan..
but it already come to the end bebeh !!! no more talk bout books...unless kena remed..which i really2 hope i dont have to..

ok..xmau ckp sal exam..kite ckp what happened after exam..
abes exam..bg surat serah kuasa kat aishah..pastu nampak lak iqin pegang buku praktikum
tanye iera..kena hantar ke (what a stupid question to ask)..mesti la kena hantar kan..
aku kelam kabut balik umah amik buku tu..sbb lupa bawak..tahniah tiqah..anda mmg pelupa tegar..
ok..da penat2 hantar buku praktikum tu..otw nak balik..jmpe sorg mamat nih..org local
die tny..mane nak register as a new student (aku translate lam bahasa yg mudah d pahami..ceh)
aku pun..ngn nervous nye jawab (sbb muka die ensem)..kat kmpus satu kalee..konon2 nak berbahasa same ngn die la..
tp aku taw..huduh gile bunyi aku ckp tu..smpai kan die kate..dari malaysia yaaa??
aiseh..potong betul la..klau x..mesti die nak kat aku..hahahaha

pastu aku trus g umah mahal ktorg tu..sume ade..waaa..for the first time kite berkumpul 14 org..=)
kitorg nak interview mbak yg bakal jage dan bersih kan segala apa yg patut tu..
die demand..kitorg nak demam..kitorg demand..die lak nak demam..hahaha..
last2..persetujuan dicapai..650k..termasuk duit makan n sume keperluan..for 6 months
mbak..klau ko wat keje x betul..aku potong gaji ko..hahahahaha

pastu..aku ngn debb decide nak g kopro..sbb nak amik duit n g tgk penyangkut baju..
esok kan nak g bandung..kene la amik duit..yeye~~ =D
g umah ameer..pinjam beskal..wat spot check kat umah die..ok lulus..sbb..best..haha
tp same mslh ngn umah jeya..tangga die buat aku gayat...menci2~~
da suka ria amik duit juta2..da g beli penyangkut baju yg akan kitorg pasang secara haram kat umah mahal tu..g ramayana jap..keluar2..da ujan..ala..cmne nak balik..
pastu pusing2 kopro tu..best rupenye..haha..siap tgk2 langsir ngn karpet lg..
bkn tu je..kitorg siap nak tempah lg langsir tu..haha..time kaseh pd ibu kedekut yg xnak kasi langsir..cess~~ kena la ktorg tempah sndr..

dgn hati yg yg nekad..bukan naked..ktorg redah gak ujan..klau x..mmg x balik r jawabnye
nak g pulangkan beskal..jumpe plak pakcik jagung bakar...akhirnye..tercapai impian aku..
sedapppp oooo....hahaha...
dan skang..aku ngah rehat2 jap..sat g nak p umah 23..tdo sane..sbb..seawal2 pagi esok..nak gerak p bandung...

bandung..here i come~~~ wuwuwuw..
n malaysia...tunggu kepulangan sy~~ sy rindu kamu..<3>


~~~bersiap sedia nak abeskan jutaan rupiah untuk shopping..=)~~~

No comments: