Friday, January 22, 2010

time kaseh la ye awak...=(

aku taw...saat ni aku x patut menaip2 kat blog ni..aku patut sebuk2 kan mata dan otak aku ngn biol lagi..eh bukan2..biology..=p
tp sbb aku ngah stress..aku kesah ape..haha

biomolekuler..hurm..bunyi cam menarik je kan..tp tidak bagi aku...
aku tataw la nape smlm aku bingai sgt..sepatah ape pun yg aku bace..aku x phm..maybe sbb mslh bahasa..dan aku juga telah ditakdirkan menjadi manusia yg x mungkin dapat hafal bila x paham..
instead of makin ingat..aku jadi makin lupa..
pagi tadi exam...aku ingt PG (multiple choice)..so agak lega di situ..
tapi malang x pakai perfume harini..so die x berbau..sbb..masuk je ruang exam...
alamak!! subjektif..bukan essay..tp fill in da blank...mmg blank la aku..
nak je menitik air mata aku...sbb aku x bleh jawab woooo~~~
tp aku diam kan je..sbb aku rasa sgt x munasabah untuk bercerita ttg paper biomolekuler tadi tu d kantin mahupun sepanjang perjalanan balik td..
aku taw..kawan2 aku bleh buat...

dan di sini aku nak berterima kasih kat katil yang best..bantal yg empuk..udara yg sejuk..kipas yg laju..selimut yang lembut lagi panas..mata yg asyik nak terlelap..perut yg kenyang..buku yg x menarik..otak yg susah nak paham...dan semangat yg hilang..
kerana anda2 semua...aku x bace pun biomolekuler smlm!!! asyik tidoooooo je..

~~~mintak tolong la ye mata ngn otak..jgn la cepat penat sgt..jgn manja bleh x!!~~~

1 comment:

piko said...

weyy laa~
parah dh kwn akoo ni ngan suju die..
ahaha..

bingit ah lgu sorry2 ko ni..