Sunday, October 18, 2009

saye boros..

  • erm..lepas "perang" d KEDUBES..semua mangsa "perang" bebas dari cengkaman pihak pemerintah..ada yang balik rumah..ada yg meraikan kebebasan tu dgn lagha2..=)
  • aku..piko..hani..jue..balik rumah..n plan..lepas solat zohor..nk p TA..sbb kami kekurangan harta..
  • so..smpai2 kat TA..chop2..jue x join kitorg sbb die tamao ikot..kitorg p GRAMEDIA dulu..beli harta2 akademik yang patut dan x patut..
  • pastu..aku..sbg seorang gadis yang masih digilai oleh jerawat (bukan digilai makhluk lain ye)..bertekad membeli produk HIMALAYA sbg pelindung dari peminat2 aku yg bernama ACNE n PIMPLES..
  • 2 produk..aku da abeskan Rp 131k..pastu teringat yg facial foam da nk abes..n niat d hati mmg nk beli toner memandangkan udara d JAKARTA ni sgt la..er..well u know..sgt "bersih" dgn debu, asap n sgale ape yg boleh terapung kat udara..
  • aku pn naik la GUARDIAN..tawaf 4 5 kali..sampai promoter2 tu rase nak halau aku je..aku decide nak beli FACIAL WASH n TONER PONDS..sbb tu yg paling murah..hahaha
  • so..kne la bayar kan..total..Rp 39k
  • pastu..dalam sengkek2 tu..aku gagahi jua kaki ini untuk ke STARBUCKS n have a cup of cappucino..yg paling murah..haha
  • so konklusi..demi menjaga muka..sebagai seorang gadis..aku sanggup habeskan Rp 170k untuk produk penjagaan muke je..MUKE JE TAW..x cite lg badan kaki sume tu..haha

~~~atiqah nordin sangat BOROS kan??~~~

p/s: nak upload gambar..tp internet ni..laju sikit je dari badak air yg ngah jalan2 amik angin..so..xde la jawabnye..=(


No comments: