Wednesday, October 14, 2009

owh hari ini..

  • hurm..arini bermula dgn baik..g kelas..sembang2..lecture..antar assgmen..group discussion..balik
  • ops tertinggal..thanx 2 faiqah..sbb die..aku n die telah jadi hero msia dlm kelas komunikasi..kami telah selamat kn maruah msia wlpn ape yg kami wat sgt2 la salah dgn kehendak dosen..haha..
  • bile smpai kat umah..aku konon2 nk smbung wat assgmen agama..sempat 1 paragraph je.pastu terpadam..(tido siang adalah habit baru aku yg bermula isnin aritu)
  • hani kejut..jom g kopro..ngan mamai2 tu..aku hayun kaki g tunggu komulet ntuk ke kopro
  • shopping2..mcm mak2 kite slalu wat klau g pasar..msti la beli barang dapur kan..
  • pastu naik ramayana..shopping2 lagi..pastu d ramayana tu la baru aku taw bahwa aku telah d tipoo oleh apek kopro yg jual segala mcm jenis sos dan kicap..(kedai die dekat ngn kedai jual telur taw!!)
  • die da makan duit aku dekat 2000 taw..aku da boleh g kampus ngn duit tu..huu~
  • hurm..lantak ko la apek..xpe2..ko tunggu la nnt!! hahaha (gelak jahat!)
  • byk gile barang yg kitorg beli..smpai2 kat umah..smbung wat assgmen agame..(semangat gile aku~)
  • lepas makan pecel ayam yg d beli oleh hani n mazni (tenkiu korang!! :D) aku smbung wat assgmen..bile nk siap ni..huhu
  • mira yg ngah sembang ngn mazni tibe2 ckp.."alamak..burger.."~terkekek2 aku gelak kn die..
  • umah aku skang ngah mabuk main CAFE WORLD edaran FACEBOOK..kitorg sume lumbe2 main mnde alah tu..n yg ngah lead skang..msti la taiko game..AKU!! hahaha
  • at last..1 assgmen agame aku siap..tp 1 je la..huu~
  • aku pun g mandi..dlm toilet..baru aku pasan yg aku ni byk harte yg kaler purple..klau beli baju pn aku lg interested ngn kaler dark purple..haha..(b..kite minat kaler yg same!! hehe)
  • ngah syok2 sabun2..tibe2 puake terjadi..gedebuk..aku jatuh..huhu..tp bkn cm nangka busuk taw..ni nangka x masak lagi..so jatuh ngn sopan tanpa sebarang kcederaan serius..=)
  • lepas mandi..here i am..posting some crapness in my blog..dan sekarang..mau sambung wat assgmen agama demi pak GUNTAR..huu~
p/s: arini bufday bakal mak mertua aku..hehe..tp nape aku pulak yg jatuh lam toilet?? =(

~~~jom la main CAFE WORLD ramai2..da more..da merrier..~~~

No comments: