Thursday, October 29, 2009

plenooooo~~~

walaupun pleno da lame berlalu.tp baru arini aku nk update post sbb i've been bz with..er..with ape2 je la..
PBL kali ni..turn aku jadi secretary papan (wlaupn badan x papan)..
so..da mnjadi tanggungjawab aku untuk wat slide untuk pleno nnt..tp x bermakne aku offer diri untuk present..
groupmate aku [yg da lame suh aku present dr pleno yg dulu lagi]..amik kesempatan ke atas "kemurahan hati" aku tu..n diz time..aku x mampu ntuk berkata "gak mau!!"..
aku pun dgn semangatnye siapkan slide tu..
tibe hari yg d tunggu..ok..kat cni aku da wat 1 silap yg mmg x ptt pn aku wat..
smyg subuh pagi tu..aku doa..jgn lah kne group aku present..sbb diz time..kelompok A B pn join..so..conclusion..sume student batch 2009!!!!
Allah Maha Besar..doa aku..reverse..kelompok aku kne PRESENT..n of coz yg rase nk putus aorta..msti la aku..
satu demi satu kelompok turun ke medan perang..tibe2..dgr pak Willem kate.."skarang diminta kelompok C1 mepresentasikan blablablabla (aku x ingt ayat die)"
mase tu..tah knape..dgn tenang aku bgn n g kat depan (xde la tenang sgt..gelabah gak r)
so..aku pn beraksi..smbil..lutut gigil2 mcm 3 taun duk lam freezer..nasib baik aku x jatuh je..
pastu..aku ckp..cm puting beliung..laju gile babas..da la x berbutir ape aku sebut..smpai kwn piko ckp."org Malaysia ngomongnya mmg nyerocos ya?"..piko jwb.."gak..cuma dia!"..(siap ko piko!!)

~~~haila..tu la atiqah nordin klau die cuak...lutut gigil n ckp laju gile..xpn..die diam je..=)~~~

No comments: