Thursday, December 31, 2009

arghh..my diet!!!

tarikh 18 DISEMBER...genap 4 bulan aku bermastautin d jakarta..dan tarikh ni gak la family aku datang..=)
start dari tarikh ni..DIET aku selama 4 BULAN ni...tergendala for the next 2 weeks..
klau dulu..makan pn sekali sehari..thanx to status ekonomi dan sosial..pengaruh lingkungan memainkan peranan penting dlm diet aku...hahaha
bile balik malaysia..aku tunaikan la WISHLIST aku tu..n mama pulak..skang da pandai masak mcm2..sku sbg anak..xkan xnak mkn kan..cian mama aku..penat die masak..
mule2 balik malaysia aritu..semua org cakap.."eh..da KURUS la.."
nanti aku balik jakarta..kawan2 aku ckp.."eh..da GEMUK la"
waaaa!!!! (T__T)

xpe2...pasni aku SAMBUNG DIET aku..n FITNESS FIRST..wait for me..i noe u miss me soo much!! =p

~~~aku kena tukar la hobi aku...dari hobi makan ----> hobi study~~~

No comments: