Saturday, December 12, 2009

aDUh.FUN

da lame x g GENTING kan...main2..takot2..cuak2 sane sini..sejuk2...syok nye~~~
so nak hilang kan RINDU pada genting tu...kami pegi la DUFAN..
dufan short form kpd DUNIA FANTASI (sini mmg suke sgt2 short form)
macam genting tp x SEJUK langsung...PANAS gilerrr~~~ (sumpah aku x tipoo)
die pny permainan...agak syok maa..boleh buat jantung STOP 2 saat..esp TORNADO..aku jerit tanpa henti sambil tutup mata..mende alah tu buat manusia ni macam boleh dilambung2 dan dibaling2...camne la aku x takot..huu~~
ade lagi game2 lain..boleh laaaa..klau rase da gian sgt nak main theme park..dufan is da place where u shud go..=)
semalam..RAMAI GILE ORANG...beratur je da sejam lebih..game nye x sampai pun 5 minit...haish~~ sabar je la..
sebab ape ramai...sebab semalam hari terakhir discount 50%..sape x nak weh...half price je kot~~
kebetulan lak..semalam..hari JUMAAAT..mmg meriah la dufan semalam..
disebabkan keramaian tu la...x banyak game yg aku main...aku tengok je..huuu~~
azam aku..xpe2...next time aku nak G LAGI n nak beli FAST TRACK..
sebab ape nak beli fast track....sebab xyah la aku beratur berjam2!!! terus je masuk tanpa mempedulikan hati dan perasaan mereka yang da beratur panjang.=p
wlaupun cmtu..aku tetap puas hati..dan berterima kasih kepada ORGANIZER..=)
penat??? ouuuhhh..jangan di tanya..nasib baik kaki aku x merajuk..kalau x..sape nak DUKUNG aku balik umah..hahahaha
lepas balik dufan tu..semua pun lapa tahap gajah pun boleh aku bantai..so..kami pun makan2..lepak2..kat KLV...sedapppp~~~

P/S: aku makan me kari ipoh!!! aku rinduuu sgt2 kat KARI...(^0^)

~~~tolong la jaga barang2 anda...jangan bagi terlepas pandang wlaupun sesaat~~~

2 comments:

Anonymous said...

dufan ooo dufan.... menci aku kt bangsa2 yg ada kt situ..

+aNa baNana+ said...

hahaha.. len kali g lagik ramai2... tahun depan plak.. ;)