Friday, May 28, 2010

korg mesti tahu ape aku nak tulis..=p

24th may...ITS MY BIRTHDAY ~~~!!! (^0^)V

thanx to fb..i've got tonnes of wishes..sume org pun wish..kenal ke x kenal ke..rapat ke x rapat ke..sume pun wish..dan entah kenape..aku sgt happy..haha..
dapat hadiah dr naem..thanx naem..hadiah anda sungguh kiut..a cute spongebob diary with sweets in it..like it~~=)
then i went to TA to pay the internet bill (abes duit aku)..n treat myself with a delicious bread from bread talk..haha..adiah untuk diri sndr..haha..n bought the SHREK 3D tickets..
balik rumah..penat2..mabuk makan ubat..tido..bangun..g tgk wayang ~~!! haha..
opss..b4 that..makan tomyam masakan fatin n qila..sedap..ok..korg dah bleh kawen..
n that movie was AWESOME !!! 3D is my new passion..pasni..nak tgk movie yg 3D..ade feel..=D
abes movie..malam masih muda..so..pergi arcade..main macam2..mengah aku..haha..but have lots of fun ~!!
balik rumah..penat2 (asyik penat je..) tibe2 debb suruh turun bawah..piko panggil katenye..
aku dah pelik..ape la piko buat kat bawah..bkn bilik die kat atas ke..xpe2..turun je..nak kene piko ni..haha
bile turun..gelap gulita..apesal duk lam gelap? dah pelik di situ..
tibe2 kedengaran lagu 'HAPPY BIRTDAY' dinyanyikan..sungguh terharu..wuwuwu..=_='
thank youuu korggggg~~~!!! sumpah terkejut..sbb aku ingt nak smbut same2 ngn faaza nnt..hehe
pade kek tertulis..happy birthday tiKah n faaza..chop2..nape tiKah..bkn tiQah?? cm bukan name aku je..haha..bile mase aku tukar IC?? haha..xpe2..small mistake..cake..u r forgiven..=D
yg betul2 suprise..faaza..die tataw pun name die ade atas kek tu..haha..

tapi moral of the story : aku makan sungguh banyak pada hari tersebut dan setiap ape yg aku makan tu..dipenuhi dengan lemak yg menimbun baik jenuh mahupun tidak..but i really enjoyed the day..

thanx again to housemate ku syg~~!!! (^0^)V

2 comments:

piko said...

ahaha.. ko mesti thankful kan sbb akoo yg pggil turon bwh..

besday akoo nk audi R8 keh.. ape? boleh?! tenkiu.. ilebiu!!~ haha..

teeqah said...

tahu xpe..klau x aku x turun dah..hahahah

ape piko? xyah celebrate? ok2..sipp..hahaha..
byk la ko pny audi~~!! mane nak cari duit..aku ade plan lain ni..haha