Tuesday, March 16, 2010

what a day

amaran: post ni x penting..

mungkin aku patut marah..ye mmg aku patut..geram sungguh rasa d hati..
tapi xpe..nobody's perfect kan..kite sume wat salah..
nasib baik ade si pengarang jantung hati..sejuk hati aku..hahaha
xmau cite sal geram..mau cite yg best je..=)

pagi2..aku da menapak kat kl central..nak g pejabat mara..smgt nih nak anta borang laptop
aku da agak..aku akan bersendirian kali ni..xpe2..da pasrah sejak dalam bus otw ke kl..
ala..small matter je pun..naik turun train..smpai la aku kat bangunan mara tu..ape susah kan..haha
call b..kejut die bangun..dgn niat nak mintak simpati die..teman kan aku..
tp budak bertuah ni mmg payah klau nak kejut..baling bom pun belum tentu die bangun..
kepasrahan makin menebal..lam otak da ade survival plan..
untuk sedap kan hati sendiri..aku g breakfast mcd..yg da lame aku ngidam tu..
gembira sendirian..hahaha
tibe2 b call..yesss~~!!! die bangun..selamat aku..haha

hal mara da setel..nak g bukan main payah..train smpai 2 kali..
tp..hal nk setel tu..2 minit pun x sampai..sabar je la..
terkedek2 kitorg g cari kedai buku bernama pustaka mukmin..
dengan ketajaman mata aku (cewaahhh)..cepat je jumpa kedai tu (sbnrnye lokasi kedai tu yg sng d cari)
beli buku yg patut dan tidak patut..bile time bayar..berderau lymphatic fluid aku..
mahal gile~~~~ mau nangis d situ..nasib baik aku kaya..xde la malu x cukup duit..hahaha
kat kedai ni..aku telah bebel2..sbb aku geram..mungkin pd seseorg..mungkin pd berorang-orang
b diam je..mybe die paham perasaan aku..yeah...tq syg~~~ terus aku benti marah..haha

dgn buku yg amat berat tu..bermula la episod dating aku (xperlu la nak cite kan~)..haha..
rindu pd midvalley..terubat jua..hahaha..
nak je aku tdo kat mid tu..tp kang mak aku bising..=p
lepas duit abes..aku pun balik kuantan..haha

~~~telah beli sesuatu dgn banyak~~~

No comments: