Saturday, March 20, 2010

bye~~

malam teakhir d MALAYSIA OH TANAH AIRKU
saje je gatal nak post mnde x penting ni..kasi havoc sket blog aku..haha

mata da ngntuk..malam masih muda..
patut ke aku tido skang..atau aku perlu bertahan untuk nikmati rancangan2 TV yg xde kat sane nnt..nikmati malam yg sejuk mengigit tulang..~~cewaahh..puitis lak aku..

bag 80% da kemas..malas sungguh aku rase nak sambung lg 20% tu..
esok sempat kot..(ayat org yg malas)

3 minggu cuti..best..yela..cuti mane yg x best kan..=D
badan semakin chumel..oh tidak~~
kawan2..jgn mengata aku ye..nnt kat sane..aku diet la..haha
mak masak sedap..klau x mak masak pun..aku masak..sedap jugak..=p
poyoss d situ..tp belajar masak mungkin adelah hobi aku yg aku x pasan slame ni..
x kesah la..jnji masakan aku bleh d makan dan bleh kenyang perut..kire sedap la tu..kan2??

aku belum pun jejak kaki kat jakarta..tp..pesanan untuk next time punye balik..da bersusun
aku ni mungkin ptt benti jd student medic..aku ptt amik business management n bukak bisnes sendiri..import eksport barangan indonesia..haha

da la..aku da terlampau mengantuk sampai merepek x tentu hala cmni..
ok la..SELAMAT MALAM MALAYSIA..

~~~flight esok kul brape ek??~~~

No comments: