Thursday, July 8, 2010

i dont get it

skarang..ngah bising pasal the latest movie from twilight saga : eclipse..
n since that movie start ditayangkan..even b4 that..ade segelintir pihak yg kutuk2 movie tu..
vampire suck la..twilight tah pape la..x paham nape ramai yg minat la..n etc..

aku sndr x tgk lg cite eclipse tu..dan aku ade niat nak menonton nye end of this exam..haha
tp aku bkn nak review sal ape2 movie..just wanna share my opinion..
sekalipun movie tu hancur, hampeh, lemau, x berkualiti pun..
nak kutuk pun agak2 la..x semua org berpandangan mcm kite..
ko bagus sgt ke dlm menilai kualiti sesuatu movie? ko penah jd director movie?
penah menang oscar?
ok..aku bkn nak back up cite yg ade edward cullen, bella n jacob tu..
tp..ur opinion sometimes makes others feel offended..considerate la sikit bro~~

kpd sesiape yg bace post ni (aku harap xde sape2) ---> post ni aku x tujukan kpd sesiapa..tp ni pndgan aku secara general based on what i've seen esp on facebook..

sekian terima kasih.. :)

3 comments:

kawan teleng said...

haha..

betul3!

fasren laa sape lagi said...

orang tak puas hati sebab meyer tukar ide vampir tuh menjadi high school vampir kid yang emo dan shining under the sun. vampir kena cahya mentari die kiok laa. bukan kilau-kilau.

Asip Hussin said...

tiap2 kali aku bace pos ko aku akan bace laju2, selaju ko bercakap.

tututututututututututututututututututututututututtutututututututututututututututututututututut, aku bace laju2 mcm bunyik mesen-gan.