Tuesday, July 27, 2010

can't wait for that

minggu depan dah exam..lepas exam cuti...
yeay ~~!!!! balik malaysia~~~~ yaaahoooo...!!!
<<<>

~~padan muke aku~~

kpd korg yang bakal balik minggu depan or the next next week...
selamat bercuti dengan riang ria..masa bukak puase..ingat2 lah aku yg x sure lg bukak puase ngn ape nnt..haha
dan jgn lah SP mcm aku ni..sumpah menderita..jiwa kacau ok..
rumah besar ni..akan sunyi..lantai 2..hanya ade aku..yeah..internet yg konon2nya 1.5MB tu..
milik aku sorang2...hahaha (nak sedap kan hati sendiri)






p/s: kalau nanti time korang nak balik..pastu aku pura2 keluar rumah..g jalan2 walaupun seorang diri..sbb xnak salam2 cium2 ngn korang..anggap je la aku still x boleh terima hakikat..i'm sorry yek.. ^^,

4 comments:

Anonymous said...

ala tikah..sabar eh..nti leh balik gak..lmbt bape ari je...

teeqah said...

brape ari je??? hahaha..aku lambat 2 minggu ok..org start puase dah ngn family..aku..dah nak raye baru jumpe jalan pulang..hahahaha

fatihah~ said...

teeqah..

it's ok, it's orait.
kamon teeqah,
fight fight fight!
bengap ada.

teeqah said...

bengap bukan leh ckp pun..
meow sane sini..huhu