Monday, April 19, 2010

weekend yg busy~~ (P.3)

its sunday people..lets have fun..haha
ala..esok da start kelas..ermm~~

hari yg relax tp penat jugak..1st time naik busway..haha..
arini..mcm2 binatang aku pegang..burung..tupai..ular..kucing..arnab..n yg paling best..macan tutul..ha..apekah itu??
nasib baik smlmnye ktorg ade tour kat zoo..so..sepengetahuan ktorg..macan tutul is leapord..OMG..aku pegang leapord..sejarah lam hidup ni..
tp..aku pegang baby je la..xde maknenye aku nak pegang yg da besar..kang die baham nye aku..setaun x makan pun xpe..haha
tp tgk pd baby tu..aku rase tu kucing hutan..mybe name same..sbb bahase sini..mane la aku taw kan..
beli kan qila sugar glider..chumel dan kechik..rase nak picit je..haha
nasib baik aku belum kejam lagi..so aku pegang elok2..haha

malam..melepak kat grand indonesia..umak aih..gile grand..haha
pusing2 kejap..amik gambar berkeping2..pastu..da best part..
g kat melepak kat water fountain betul2 depan GI tu..syok woo..
ktorg buat tempat tu cm dataran merdeka..rilek gile duk guling2 kat situ..
tp malam mmg indah..peduli ape org nak tgk ke x..yg penting..we're enjoying the night
ktorg d hiburkan oleh sepasang adik beradik (maybe)yg nyanyi lagu sambil main gitar kecik diorg..kecik2 da pandai cari duit..da pandai main gitar..umur cmtu diorg patut hafal ABC ke..sifir ke..bukan hafal lagu2 jiwang dr band2 jiwang..kesian betul aku tgk diorg..
ist time jugak aku mencecah kaki ke hard rock cafe..tp pintu entrance je la..
x berani aku nak masuk dalam..tataw la nape aku x berani..mybe sbb aku seorg gadis bertudung yg macam x kene gaya je masuk lam hard rock..hahaha
but credit to my frens..malam ni..malam terbaik aku..tenkiu korg~~ (^^,)

No comments: